Waardering van ZuidOostZorg, locatie Stellinghaven Oosterwolde - Oosterwolde op 14 juli 2019

6.3
  • Ziekte van Alzheimer

Mijn moeder woont al geruime tijd in dit verpleeghuis op de afdeling pg. Ik geeft het net een voldoende. Ik vind dat de zorg niet aansluit bij de belevingswereld van mijn moeder. Ook de activiteiten niet. Het is erg aanbod gericht en als je niet van de grote activiteiten houdt, dan blijft er weinig aan vertier over. Mijn moeder is in haar dementie niet gemakkelijk geworden. Ik vind dat de begeleiding hierin tekort schiet, ik ervaar weinig aandacht voor mijn moeder. Ik heb het wel eens aangekaart, maar dan wordt er wat omheen gedraaid. Het gebouw is prima. Zo ook de woningen en de slaapkamer. Wel fijn dat het kleinschalig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidOostZorg, locatie Stellinghaven Oosterwolde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.