Waardering van Zuyderland Zorgcentra - De Egthe - Echt op 31 juli 2012

3.8

Mijn ervaringen in dit huis zijn schrijnend en niet van deze tijd.Heb voor mijn moeder de huisarts gebeld omdat verantwoordelijke blijkbaar niet zag dat moeder ernstig ziek was. Verantwoordelijke belde huisarts af omdat zij vond dat zij daar over besliste? Paar dagen later kreeg moeder herseninfarct en kwam op vreselijke verpleegafdeling ook moest kamer direct vrij gemaakt worden. Gesprek leidde tot niks, tunnelvisie. Totale incompetentie was duidelijk aanwezig bij management. Moeder was bang voor bepaalde verzorgenden, heb e.a. stiekum gescheckt en klopte volledig. Op toilet werd moeder bedreigd: het ging van verdomme plassen. Dezelfde ervaringen meegemaakt met mijn schoonmoeder. Hoop dat ik hier nooit terecht mag komen. De veelal positieve reacties op dit forum kan ik niet plaatsen, mijn ervaringen zijn desastreus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Zorgcentra - De Egthe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.