Zuyderland Zorgcentra - De Kollenberg

President Kennedysingel 24 6137 AC Sittard
Deze locatie is onderdeel van Zuyderland Zorgcentra

Waardering van Zuyderland Zorgcentra - De Kollenberg - Sittard op 1 juli 2019

Dementie

Mijn moeder heeft 3,5 jaar in de Kollenberg mogen verblijven. Gebouw is oud maar heeft ook zijn charmes, huiselijkheid en gezelligheid. Lift geeft wel eens problemen of drukte bij de lift rond etenstijd.Verzorging is prima, veel aandacht, veel liefde voor de mens. Ook voor de familie.Al met al zijn wij heel blij dat mijn moeder in de Kollenberg opgenomen is geweest. Ze is door de goede voeding weer aangesterkt en heeft nog een fijne tijd mogen hebben met een prima verzorging. Toppie voor het personeel wat altijd voor haar heeft klaargestaan. Vooral in haar laatste periode heb ik grote bewondering gehad voor de liefdevolle verzorging, de attenties en aandacht voor de familie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Zorgcentra - De Kollenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.