Waardering van Zuyderland Zorgcentra - Glana - Geleen op 11 januari 2019

1.7

Misschien nog wat vroeg maar ben tot nu toe erg teleurgesteld over de zorg in Glana, Coppenhagen 4.De ontvangst was nonchalant door de helpende die mijn vader naar de afdeling bracht. Het intakegesprek werd gevoerd door een leerling en verzorgende die beiden hun eerste keer beleefden.... Iets later schoof een " algemene" coach bij die vervolgens het gesprek goed overnam."Eigenwaarde" werd benoemd als zijnde zeer belangrijk! Dat werd al snel met voeten getreden: een kamergenoot viel, mijn vader alarmeerde en wachtte tevergeefs ( te ) lange tijd op hulp. Afspraken worden niet nagekomen. Slechte communicatie onderling over beleid: wel of niet een groene tilmat onder cliënt in rolstoel. Eigenwaarde: U hoeft niet op de pan, laat maar gaan in incomateriaal.... Meneer wilt U naar bed. (20.30 u) ? Tja, we hebben toch graag iedereen in bed voor 23.00 u.... Moet ik doorgaan? Slecht bereikbaar telefonisch. Ongezellig, oud, ongeïnspireerd ingericht, kapot materiaal. Triest dat de eigenwaarde van kwetsbare ouderen wordt gereduceerd tot een bed, ( kapot ) nachtkastje, een bed, smalle side table, een kledingkast met kapot ( geen ) handvat...De welwillende hoeven zich niet aangesproken te voelen! Ook ik weet dat er onderbezetting is in de zorg.Mijn verleden ligt in de zorg maar dit is ontluisterend. Dit is een indruk na nog geen week van opname!

Bent u of werkt u voor Zuyderland Zorgcentra - Glana? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.