Waardering van Zuyderland Zorgcentra - Glana - Geleen op 20 juni 2016

• Dementie

personeel is zeer hartelijk, samenwerking is ook erg prettig. Ik zou graag de rapportage willen inzien van mijn moeder, via internetportal. Ik woon verder weg, waardoor ik niet altijd de mogelijkheid heb om langs te komen.verder is de accomodatie verouderd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zuyderland Zorgcentra - Glana - Geleen

Hartelijk dank voor het geven van uw waardering.
U gaf aan dat u graag inzage had in de rapportage van uw moeder. Binnen onze organisatie is het geregeld dat de eerste contactpersoon altijd inzage heeft in het dossier.
Het op afstand meekijken in het dossier heeft onze aandacht zeer zeker, dit is in ontwikkeling maar over het realiseren en datum van uitvoeren kan nog niks concreets worden gezegd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Zorgcentra - Glana? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.