Zuyderland Zorgcentra - Hoogstaete

Smithlaan 151 6135 JL Sittard
Deze locatie is onderdeel van Zuyderland Zorgcentra

Waardering van Zuyderland Zorgcentra - Hoogstaete - Sittard op 21 juli 2021

Onze 96 jarige moeder woont sedert november 2020 op de zorgafdeling van Hoogstaete. Aangezien het vlak bij ons dochters is was dit niet alleen door de afstand maar zeer zeker door de enorme positieve ervaring die wij bij een eerder bezoek met onze moeder brachten aan een van de afdelingen. De uitstraling van de woonafdelingen, de persoonlijke benadering maar vooral de zeer prettige omgang met alle medewerkers op de afdeling (4) zorgen ervoor dat onze moeder het zeer naar de zin heeft en wij heel blij zijn dat deze plek mogelijk is geworden, een hele zorg minder. Het bijna dagelijkse contact met de afdeling is altijd heel open en voelt heel vertrouwd, niets dan lof. Het eten , de activiteiten in de prachtige gemeenschappelijke huiskamer, het ademt veel warmte en aandacht voor de bewoners die zich allen op hun eigen manier kunnen " bewegen" in en om het huis. Met dit mooie weer wordt er regelmatig onder leiding een wandeling gemaakt in het aangrenzende Hof van Onthaasting, rolstoel vriendelijk

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zuyderland Zorgcentra - Sittard

Vriendelijk bedankt voor de moeite die heeft genomen om zo'n mooie waardering te plaatsen over onze zorgcentra Hoogstaete. En wat een prachtig compliment voor onze medewerkers van afdeling 4. We geven uw waardering voor onze medewerkers aan hun door.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Zorgcentra - Hoogstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.