Waardering van Zuyderland Zorgcentra - 't Pejjerhoes - Echt op 7 juli 2016

• Dementie

Het Pejjerhoes heeft de zorg gehad voor onze moeder die aan de ziekte van Alzheimer leed. Ze is in 2014 overledeln. De zorg van de medewerkers van het Pejjerhoes heeft ervoor gezorgd dat onze moeder een waardevol leveneinde beleefde. Ze was er graag en voelde zich thuis. Wij voelden ons als familie ook thuis. Afspraken over behandelingen werden op tijd gemeld. De communicatie verliep vloeiend. We konden altijd binnenlopen en voelden ons altijd welkom. Heel hartelijk dank voor de medewerkers en het management dat ook zichtbaar en betrokken was.Momenteel verblijft onze tante van 98 jaar in het Pejjrehoes. Ze lijdt aan dementie. Ze is qua gedrag en kwaliteit van leven erop vooruitgegaan. De zorg op maat, de kleine groep, de vaste medewerkers op de groep zorgen ervoor dat ze zich thuis voelt. We hebben goed contact met de verzorgenden en als er afspraken gemaakt worden voor onze tante worden die per mail en in persoonlijke gesprekken toegelicht. De zorg van de verpleeghuisarts voor onze moeder en onze tante wekt vertrouwen. In eerste instantie voor moeder en tante. Zij voelen zich op hun gemak Wij kunnen goed communiceren met de arts. Hij is er voor ons als dit nodig is.Het management is duidelijk in beeld. Ze maken contact met de client en hun familie. Er zijn regelmatig bijeenkomsten voor familie / mantelzorgers van de clienten. De dagbesteding is constant en door vaste vrijwiligers wat voor mensen met dementie erg belangrijk is. Kortom ik en ook mijn familie voelen ons thuis  in het Pejjerhoes en prijzen onze moeder en tante gelukkig met zo'n zorghuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Zorgcentra - 't Pejjerhoes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.