Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Horizon - Nijmegen op 13 maart 2018 interview

8.8

De medewerkers vind ik heel vriendelijk, lief, zorgzaam en zorgvuldig. Ze proberen het een fijn thuis te laten zijn voor mijn vader. De accommodatie vind ik buitengewoon goed. Het is een nieuw gebouw en het is heel ruim opgezet. Het appartement van mijn vader vind ik ruim en luxe. Hij heeft zelfs een eigen keuken. Naar mijn idee is het eigenlijk te luxe voor deze doelgroep, omdat mijn vader dit niet als luxe ervaart. De communicatie vind ik prima. Als er iets is, dan bellen ze mij. Incidenteel vergeten ze ook wel eens iets door te geven, maar dan gaat het over bijzaken. Als ik een vraag heb, dan wordt er goed naar mij geluisterd. De communicatielijnen zijn kort. Ik kan altijd binnenlopen om een vraag te stellen. Dat vind ik goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie De Horizon - Nijmegen

geplaatst op 14 maart 2018

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Fijn om te lezen dat u onze zorg zo ervaart. Ik zal het doorgeven aan de betrokkenen medewerkers. Mocht er wel wat zijn, dan horen we dat natuurlijk graag van u. Aarzel niet ons aan te spreken.

Met vriendelijke groet,
Vera Bax, locatiemanager De Horizon

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Horizon? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.