ZZG zorggroep, Woonlocatie De Horizon

Meijhorst 2001 6537 GA Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van ZZG zorggroep

Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Horizon - Nijmegen op 2 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers zijn goed, ze zijn niet opdringerig, ze zijn vriendelijk en correct. De gemaakte afspraken worden redelijk nagekomen, als ze door omstandigheden wat later zijn geven ze dat door. Het contact met de arts is goed, en wat die voorschrijft wordt goed opgepakt door de afdeling. Over de fysiotherapie ben ik zeer te spreken. Ook de manier van communiceren is goed, we kunnen hier alles vragen en dat wordt zoveel mogelijk in werking gezet. Mijn appartement is goed, het is ruim genoeg, ik kan hier goed met mijn hulpmiddelen uit de voeten, ik heb een ruime douche en toilet. Het schoonmaken gebeurt goed. Het eten is goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie De Horizon - Nijmegen

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Vera Bax.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Horizon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.