ZZG zorggroep, Woonlocatie De Oogst

Buizerdstraat 3 95 6601 AT Wijchen
Deze locatie is onderdeel van ZZG zorggroep

Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Oogst - Wijchen op 9 juli 2018 Interview

Ik woon in een aanleunwoning. Ik ben erg zelfstandig en heb niet zoveel zorg nodig. Zo kook ik bijvoorbeeld nog zelf. Ik heb wel hulp nodig bij het aan- en uittrekken van mijn steunkousen. Daar komt een verzorgende mij in de ochtend en in de avond mee helpen. Voordat ik hier kwam wonen, zag ik er erg tegenop. Het is mij echter enorm meegevallen. Ik heb altijd buiten het dorp gewoond, maar woon nu in het dorp. Sinds ik hier woon, heb ik wat meer aanspraak. De instelling organiseert allerlei activiteiten waar ik soms aan mee doen. Af en toe komt er even een verzorgende binnen om een praatje met mij te maken. Ik vind dat prettig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie De Oogst - Wijchen

Dank voor uw reactie en goed om te lezen dat het wonen bij ons u bevalt.

Vriendelijke groet,
Cecile Steentjes, locatiemanager De Oogst

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Oogst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.