Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Globe - Nijmegen op 12 juli 2011

7.3

Als mantelzorger en vrijwilliger bij het verzorgen van de maaltijd, ben ik zeer tevreden over het "open klimaat" in de Globe. De medewerkers zijn altijd bereid een luisterend oor te bieden, en het voor de bewoners van de Globe zo prettig mogelijk te maken. In een verpleeghuis blijft het mensenwerk, moet er soms direkt gereageerd worden op een noodsituatie en blijven mensen soms even alleen op een huiskamer zitten, n.m.i. wordt hiernaar gekeken en oplossingen gezocht, omdat er soms een personeels te kort kan zijn in vakantieperiodes of ziekteperiodes. Als mantelzorger ben ik erg blij dat mijn familielid op de Globe zit, en de menselijke kant (naast de profesisonele)hoog in het vaandel staat.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Globe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.