Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Globe - Nijmegen op 2 juli 2013

8.7

De Globe heeft een echt kleinschalig wonen karakter en daar moet een bewoner in passen. Ik merk dat er veel medewerkers zijn die bereid zijn de indicatie uit te voeren volgens het bewuste zorgplan. Mijn moeder heeft een echt nieuw tehuis gekregen met liefde en aandacht. Dit huis is een echte aanrader en reacties van slechte aard verbazen mij enorm. Ga kijken indien je jouw geliefde een warme plek toewenst. Er wordt veel geld gestoken in kundig personeel en geloof me er zal altijd wel iets negatiefs te vinden zijn als je maar lang genoeg zoekt. De indicatie is voor mij de leidraad en hoe mijn moeder erbij zit en wat zij uitstraalt. Ook andere bewoners zien er gelukkig uit en daar zou het om moeten draaien in beoordelingen.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Globe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.