Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Globe - Nijmegen op 8 april 2013

8.8

De globe, onderdeel van de ZZG Zorggroep, is een prettig huis wat zeer kleinschalig is. Er wordt gestreefd om met de beperkingen van de bewoners toch een ritme te zoeken wat bij ieder past. De bewoner staat letterlijk centraal en er is veel personeel aanwezig n vergelijking met andere verpleeghuizen. De manager is een belangrijke factor in het geheel net als de zorgcoordinator en de coordinator dagbesteding. zij proberen nieuwe ideeen uit en toetsen of dt ook goed gaat. Ik voel me welkom in het huis en ben erg nauw betrokken met het wel en wee van mijn vader in de Globe. Als je op zoek bent naar een klein huis, waarin je betrokken wilt zijn in de situatie van je geliefde en je het belangrijk vindt dat je zelf als familie zaken mag ondernemen dan is de Globe een geweldig huis om oud te worden.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Globe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.