Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Globe - Nijmegen op 12 april 2012

9.5

Een geweldig huis! Altijd is er wel iets leuks te doen, of het nu Kerst Pasen Carnaval of Kermis in de stad is. Ze doen aan alles mee en gaan zelfs met de bewoners naar het centrum mits er genoeg vrijwilligers zijn! Het huis ziet er niet alleen fris uit maar word ook echt grondig onderhouden maar dat zie je zelf pas als je als vrijwilliger mee draait en dat is wat ik zelf dus wekelijks zie. De mensen die een negatieve reactie hier achter laten... zullen waarschijnlijk zelf niet wekelijks betrokken zijn bij het drukke programma met weinig personeel. Ik vind het dus een geweldig huis met heel veel positieve uitstraling en geweldig personeel! En mogen die van tijd tot tijd even pauze houden met een sigaretje buiten.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Globe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.