Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Globe - Nijmegen op 12 augustus 2011

8.2

Het kleine woonhuis biedt zorg op maat op basis van de indicatie die mijn moeder heeft die daar verblijft. Ik ben zelf direct betrokken in de dagelijkse gang van zaken zoals destijds toen mijn moeder nog thuis woonde. Hier is ruimte voor en wordt erg gewaardeerd, de indicatie die mijn moeder is per slot van reking niet voor alles zoals menig familie denkt. Er is goed opgeleid personeel en staan open voor nieuwe ideeen en betrekken ons gpoed bij de zorg/dienstverlening. Er is tijd voor de bewoners in de vorm van koken, samen een krantje lezen, spelletjes doen, samen zingen en andere bezigheden. De zorgverlening is top en indien ik graag wat anders wil wordt hier serieus over nagedacht en vaak ook geprobeert. Er wordt met regelmaat geevalueerd en mijn moeder heeft het er erg naar haar zin. Wij zijn blij met de Globe en diens medewerkers en zouden de Globe willen prijzen voor hun werk en inzet. Er wordt gezocht naar mogelijkheden en er heerst een prima open leefklimaat.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Globe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.