Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Globe - Nijmegen op 17 oktober 2011

2.8

Mijn ervaring: Ik kom bijna elke dag op de Globe en elke keer sta ik versteld, ik zie nauwelijks medewerkers en als ik ze een keer zie komen ze mij melden dat ze zijn rapporteren. Ik vind het dus slecht dat de bewoners erg veel alleen gelaten worden, er kan vanalles gebeuren, de familie gaat ervanuit dat de bewoners een veilig onderdak hebben, maar niets is minder waar, helaas. Ook is er zeer weinig personeel, dat is de reden dat bewoners al vroeg naar bed gebracht worden(vanaf half 7), anders hebben ze geen 18 mensen voor 22 uur in bed liggen en de nachtploeg doet dat niet... die moeten rapporteren.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Globe? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.