Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 27 oktober 2017 interview

7.2

Appartement is goed, daar ben ik heel tevreden mee, ik kan hier al mijn spullen kwijt en heb er mijn privacy. Bepaalde afspraken worden niet goed nagekomen, soms zeggen ze dat ze later terugkomen en dan doen ze dat niet. Daar mankeert nog wel wat aan. Met de dagelijkse hulp houden ze zich redelijk aan de afspraken. Ik krijg de juiste medicatie en ze helpen me goed bij bepaalde handelingen, ik kan op z'n tijd een afspraak maken met de dokter. De medewerkers zijn vriendelijk en correct, maar wel zakelijk en er is geen tijd voor een praatje. Daar kunnen ze zelf niets aan doen, dat komt door de bezuinigingen. Maar ik krijg hier de hulp die ik nodig heb.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Jos de Jong.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.