Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 27 oktober 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Dat ik hier woon draagt bij aan de kwaliteit van mijn leven. Er wordt hier op mij gelet, ik voel mij daardoor veilig hier. De medewerkers gaan goed met mij om, ik kan daar niets ten nadelen over zeggen. Ik kan met iedereen door een deur. De medewerkers zijn druk, dus er is geen tijd voor iedere dag een praatje. Maar soms komen ze bij mij zitten en maken ze een praatje met mij en tonen persoonlijke belangstelling. Dan vragen ze hoe het met mij en mijn familie gaat. Het eten dat hier geserveerd wordt, komt van een centrale keuken af. En de ene keer is het matig en de andere keer vind ik het slecht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Jos de Jong.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.