Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 27 oktober 2017 interview

7.7

De gemaakte afspraken wat dagelijkse zorg betreft worden om en nabij nagekomen. Bij tussentijds bellen antwoorden ze altijd meteen, maar dan kan het wat langer duren als ze ergens mee bezig zijn. De medische zorg is goed, ze doen er moeite voor. De omgang van de medewerkers met mij is goed, ze reageren altijd meteen als ik iets vraag of iets nodig heb. Ze blijven altijd vriendelijk en correct. De communicatie is goed, als er wat is kan ik bij de juiste personen terecht. Het appartement is goed, hier heb ik privacy en een eigen badkamer en toilet. Het eten is goed en wordt terdege rekening gehouden met mijn dieet.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Jos de Jong.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.