Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 27 oktober 2017 interview

8.2

De medewerkers gaan hier respectvol met me om, laten me in mijn waarde en kijken goed wat je nog zelf kunt doen en wat niet meer. Ze zijn snel en niet haastig, zorgvuldig en zorgbewust, zorgzaam. Wel zijn er een aantal ongeschreven regels tussen personeel en bewoners die niet voor iedereen duidelijk zijn. De afspraken die ik met de verpleging heb gemaakt worden goed uitgevoerd, en ook intern goed gecommuniceerd. Met betrekking tot de medische zorg zijn de verzorgers attent en zorgvuldig, ze signaleren en geven dat ook aan de dokter door die daar vervolgens adequaat op reageert. Ze nemen me ook serieus, het principe hier is dat de wil van de bewoner zoveel mogelijk gerespecteerd wordt en dat streven ze ook na, je kunt hier tot zekere hoogte zelf de regie nemen over het leven hier. Daardoor is de kwaliteit van leven voor mij hier goed. Mijn woning is perfect, met alle voorzieningen die je nodig hebt. In het gebouw is het wel wat kaal en ongezellig, met een aantal functionele ruimtes die niet zo functioneel zijn als ze bedoeld zijn en ook nogal wat overbodige ruimtes. De schoonmaak gebeurt consequent, maar alleen de noodzakelijke dingen worden gedaan. Maar ik ben hier heel tevreden, ook over ze hier met ons en met elkaar omgaan. Het eten is goed, smakelijk en gevarieerd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Jos de Jong.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.