Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 27 oktober 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers helpen mij van alle kanten, ik hoef maar te bellen of ze komen. Ik moet wel eens wachten eer zij komen, maar dat vind ik niet erg. Want ik weet, ze vergeten mij niet. Ik krijg hier een goede lichamelijke verzorging. Ze houden mijn gezondheid goed in de gaten en bemerken ze iets, bijvoorbeeld een plek op de huid, dan wordt daar aandacht aan besteed en geven ze mij daar de juiste behandeling voor. Als de medewerkers merken dat ik ergens over wil praten, dan komen ze bij mij zitten en besteden ze daar aandacht aan. Ik eet hier gezamenlijk met de bewoners en dat is gezellig. Je kan hier kiezen uit 2 menu's, maar het smaakt niet altijd even lekker.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Jos de Jong.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.