Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 27 oktober 2017 interview

7.5

De medewerkers vind ik goed, daar heb ik geen klachten over. Ze zijn vriendelijk, ik kan met iedereen goed opschieten. Ze zijn bij mij ook altijd op tijd om me te helpen met de dagelijkse verzorging, daar hoef ik doorgaans niet lang op te wachten. Ook als ik bel komen ze als niet met iets belangrijkers bezig zijn. Ik krijg mijn medicatie op tijd iedere dag. Ze luisteren ook naar wat ik vraag, en dan proberen ze me daar zo goed mogelijk mee te helpen. Mijn woning is groot genoeg, maar is nog wat ongezellig en kaal. Maar ik heb een aparte slaapkamer waar ik blij mee ben, en een mooie badkamer. Er wordt goed schoongemaakt. Voor mij zouden er wel iets meer activiteiten georganiseerd mogen worden, anders zit je zo vaak alleen op je kamer. Het is hier niet zoals thuis, maar wel een heel goed alternatief.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Jos de Jong.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.