Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 27 oktober 2017 interview

7.3

De medewerkers zijn goed, ze proberen altijd veel aandacht aan me te besteden. Ze zijn in het algemeen heel vriendelijk, al wisselt dat af en toe wel eens. De afspraken die de dagelijkse zorg aangaan worden in ieder geval goed nagekomen. Ik ben tevreden over de medische zorg, al is het niet altijd even gemakkelijk om de arts te spreken te krijgen. Met vragen kan ik bij het verplegend personeel terecht, maar ik merk wel dat vooral de wat jongere medewerkers daar niet zo gemakkelijk mee om kunnen gaan als de meer ervaren medewerkers. Mijn appartement is groot genoeg, ik heb een aparte slaapkamer en eigen doucheruimte, wat wil je nog meer. Ze maken het ook goed schoon.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Jos de Jong.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.