Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 20 juli 2017 interview

7.7

Het gebouw is nieuw. Ik vind dat mijn cliënt een fantastische kamer heeft, met een eigen douche en toilet. Naar mijn mening heeft de verpleging te weinig tijd voor persoonlijke aandacht, zoals wandelen of voorlezen. Het zou fijn zijn, als de vrijwilligers meer gewaardeerd worden door de verzorgenden. Ze zouden zich meer welkom en gewaardeerd voelen. Er zijn verschillende activiteiten in het huis. Ik vind het jammer, dat mijn cliënt daar niet voor wordt opgehaald. De afspraak voor het halfjaarlijks zorgplan komen de verzorgenden goed na. Ik word goed op de hoogte gehouden als er iets met mijn cliënt is. Dat vind ik heel netjes. De verzorgenden zorgen er voor dat mijn cliënt er altijd netjes uit ziet en hij wordt respectvol behandeld. Ze spreken hem netjes aan met meneer en dwingen hem niet om dingen te doen die hij niet wil. Dit vind ik heel belangrijk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, afdeling Communicatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.