Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 27 oktober 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het wonen hier draagt bij aan de kwaliteit van mijn leven. Ik kan hier de verzorging krijgen die ik nodig heb en als er iets aan de hand is dan is er gelijk hulp aanwezig. Dus ik zou deze zorginstelling wel aan willen bevelen. Nogmaals, je hebt hier alles bij de hand wat verzorging betreft. En de verzorging die ik hier krijg is uitstekend. De medewerkers houden rekening met mijn beperkingen. Ze zijn behoedzaam. Als ik vragen heb of een verzoek, wordt er naar mij geluisterd en wordt er naar een oplossing gezocht. Ook komen ze wel eens bij mij zitten en vragen hoe het mij gaat. Maar dat gebeurt niet vaak, want ze kampen met een personeelstekort. De afspraken die ik maak met het personeel worden door hen nagekomen. Om een voorbeeld te noemen: als ik een afspraak heb met een specialist of als ik ergens anders vroeg naar toe moet, zorgen ze er voor dat ik op tijd klaar ben voor vertrek. Het eten is hier maar zelden smakelijk. Het is smakeloos, er zit dikwijls geen zout in en ze brengen het niet op smaak. Dat geldt niet alleen voor de aardappelen en de groenten maar ook voor het vlees, dat is ook smakeloos. Daarbij komt dat het eten ook vaak niet warm is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Jos de Jong.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.