Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 27 oktober 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het wonen hier zou ik wel aanbevelen. Je krijgt hier een goede verzorging en je bent niet zo alleen. De medewerkers zijn vriendelijk en hebben persoonlijke belangstelling voor mij. Als er tijd is komen ze even bij mij zitten voor een gesprekje en hebben ze een luisterend oor voor mij. De medewerkers zijn vakkundig, ze geven een goede verzorging. Dat wat ik niet meer zelf kan daar word ik bij geholpen. Als ze mijn kousen aan of uittrekken, dan controleren ze gelijk mijn benen of deze er goed uitzien. En behandelen mijn benen, als dat nodig mocht zijn, gelijk. Het eten vind ik goed, het is lekker klaar gemaakt. Ik eet het altijd met smaak op.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Jos de Jong.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.