Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 27 oktober 2017 interview

8.3

Ik heb een prima appartement. Ik heb alles wat ik nodig heb, er is een aparte slaapkamer en een eigen douche en toilet. De schoonmaak gebeurt goed. Ook met de afspraken is het hier goed geregeld, ik hoef nooit ergens vervelend lang op te wachten. Het personeel is beleefd, vriendelijk ook. Ik kan ook bij iedereen terecht met vragen als er iets aan de hand mocht zijn. Alles loopt hier zoals het lopen moet, ik voel me hier prettig gezien de omstandigheden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Jos de Jong.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.