Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 1 september 2017 interview

Ik vind dat onderlinge communicatie tussen de verzorgenden beter kan. Soms vind ik het onhandig dat niet iedere medewerker op de hoogte is. Ik blijf mezelf dan herhalen. Dit zijn uitzonderingen, want over het algemeen gaat het goed. De omgang van de medewerkers kan ook beter. Wat ik opmerk, is dat ze over andere bewoners kletsen waar wij bij zijn en dat vind ik niet fijn. Ik vind het heel knap dat ze heel veel maatwerk leveren. Mijn schoonvader heeft voorkeuren en dat pikken ze gelijk op. Ze benaderen hem ook hartstikke goed. Ze leggen hem bijvoorbeeld op een volwassen manier uit wat ze met hem gaan doen. Er is regelmatig een MDO gesprek en als het nodig is dan gebeurd het vaker. Ze houden rekening met de dynamiek van de familie zelf, daarin zitten namelijk verschillende meningen. We zijn heel tevreden over hoe ze daar mee om gaan. Ze hebben meegedacht in extra zorg die ze zelf niet konden bieden. Ik vind het heel knap dat dit met een externe partij succesvol bleek te zijn. Daar ben ik heel tevreden over.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 12 september 2017

Hartelijk dank voor deze mooie waardering en uw toelichting. Wij geven dit door aan de betrokken medewerkers. Als u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, dan kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, afdeling Communicatie.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.