Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 2 december 2017 interview

Ik vind de ene medewerker iets meer betrokken dan de ander. Mijn moeder heeft ook meer klik met de een dan de ander. Ze is nog vrij zelfstandig en heeft nog niet veel zorg nodig. Ze vindt het hier prettig. Als ik een vraag of een opmerking heb of dit per mail vraag, dan krijg ik snel een reactie. Daar wordt ook naar gehandeld. Ze hebben mijn moeder bijvoorbeeld op mijn verzoek extra zorg gegeven toen dit nodig was en dat vond ik prima. Het gebouw is vrij nieuw en ligt prachtig in de bossen waar je fijn kunt wandelen. Ik vind het heel fijn dat mijn moeder een eigen appartement heeft met een aparte slaapkamer en eigen badkamer. Het is echt ingericht voor de zorg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 4 december 2017

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij geven deze door aan
de betrokken medewerkers.

Met vriendelijke groet, Jos de Jong, manager.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.