Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 27 oktober 2017 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik woon hier naar tevredenheid en woon hier net zoals ik thuis woonde. Ik heb hier een redelijke zelfstandigheid en ik voel mij veilig hier. Daarom zou ik het verblijven hier wel aanbevelen aan anderen. De medewerkers zijn vriendelijk en als ze tijd hebben maken ze een praatje met mij. En als ik eens een wat mindere dag heb, dan komen ze bij mij en geven mij een klopje op de schouder en beuren mij weer op. Dan verwennen ze mij een beetje. Zeker de oudere, vaste medewerkers doen dat. Maar met de stagelopers en of flexwerkers daar heb ik wat minder mee. Zij hebben minder ervaring, maar zelf denken ze dat ze dat al wel hebben, terwijl ze nog een heleboel moeten leren. De vaste medewerkers wil ik dan ook een tien geven voor de vakkundigheid en de stagelopers en de flexwerkers die wil daarvoor een zeven geven. Afspraken worden altijd nagekomen, ik hoef maar iets te vragen of ze doen of regelen het voor mij.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Jos de Jong.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.