Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 27 oktober 2017 interview

6.8

Meestal houden ze zich redelijk aan de afspraken, maar als ik bel voor toiletbezoek dan kan het wel eens behoorlijk lang duren eer ze komen. Dat vind ik niet prettig. De medische zorg die ik krijg is wel goed, want dat doen ze netjes en goed op tijd. De medewerkers zijn goed, maar er zit wel wat mentaliteitsverschil tussen, de een probeert eens een praatje met je maken en wat extra's voor je te doen, de ander is meteen weer weg als ze hun taak hebben gedaan. Daarom voel ik me hier ook niet altijd serieus genomen, en daar heb ik het wel eens moeilijk mee. Mijn woning is goed, hier heb je alles voor jezelf, hoeft geen faciliteiten met andere bewoners te delen. Het is ook ruim genoeg. Het schoonmaken gebeurt goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Jos de Jong.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.