Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 27 oktober 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

Mijn woonruimte voor mij alleen is ruim genoeg. Zelfs met mijn rolstoel kan ik overal goed komen. De medewerkers zijn zeer behulpzaam, ze willen altijd wel iets voor mij doen. En als ik iets vertellen wil dan dan luisteren ze naar mij, maar het is zelden dat ze dan ook even bij mij komen zitten. De verzorging die ik hier krijg is goed. Ook de bereikbaarheid is goed, ik hoef maar te bellen en ze komen gelijk naar mij toe, dag en nacht. Ik vind de directe omgeving wel mooi maar saai, er zijn geen winkels. En dat vind ik jammer. Verder voel ik mij ook eenzaam er is weinig contact onderling met de bewoners.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Jos de Jong.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.