Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek op 13 september 2017 interview

9.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Sinds een paar jaar is het nieuwbouw, het is op een mooie plek gelegen midden in het bos. Het personeel heeft het zwaar, maar de zorg blijft goed. Ze zijn heel aardig en vriendelijk tegen mijn moeder. Als wij langer weg zijn, pakken zij wat dingen van ons op. Daar wordt nooit moeilijk over gedaan. Er wordt goed overlegd. Er wonen studenten op het terrein, die gaan nog weleens wandelen met mijn moeder. Ze hebben een kapel omgebouwd tot serre/café waar men eventueel met familie kan zitten. Helaas gebeurt dit veel te weinig. Mijn moeder heeft een mooie eigen ruimte waar ze haar eigen spulletjes neer kan zetten, met luxe badkamer en van alle gemakken voorzien. Ze heeft een prachtig uitzicht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst - Groesbeek

geplaatst op 18 september 2017

Hartelijk dank voor deze mooie waardering en uw toelichting. Wij geven dit door aan de betrokken medewerkers. Als u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, dan kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, afdeling Communicatie.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Eikenhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.