Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen op 9 november 2017 interview

8.3

De afspraken gaan in het algemeen heel goed, je moet wel eens wachten, maar er wonen hier natuurlijk meer mensen waar ze rekening mee moeten houden. Ook reageert men hier zeer goed op me als ik tussendoor om assistentie bel. De medische zorg is goed, ik krijg iedere dag mijn medicijnen en het contact met de arts is goed. Alle medewerkers gaan heel goed met me om, ik word hier heel goed gesteund door de medewerkers. Ze kunnen genoeg aandacht aan me besteden, en proberen allemaal zo goed mogelijk hun best te doen. Met vragen kan ik bij iedereen terecht, en dan gaan ze erachter aan. Ik heb een prachtige woning, helemaal af, heel ruim, een aparte slaapkamer en mooie badkamer. Er wordt wekelijks netjes gepoetst. Het eten is goed, zowel de warme maaltijden als de broodmaaltijden. Ik woon hier naar mijn zin, en zal De Vlechting bij iedereen aanbevelen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Roel Ligthart Bosch.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.