Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen op 9 november 2017 interview

De afspraken gaan meestal goed, daar heb ik geen klagen over. De zorg die ik krijg is goed, de dokter is oké. De medewerkers gaan op een gewone, normale manier met ons om, ik heb er maar weinig mee te doen, als ik eens een keer bel dan komen ze zo snel mogelijk. Als er iets is, dan kan ik bij ze aankloppen en dan zoeken we samen naar een oplossing. Ik ben tevreden over mijn woning, met een aparte slaapkamer, keuken en ruime badkamer. Er wordt redelijk gepoetst. Het eten is goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Roel Ligthart Bosch.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.