Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen op 9 november 2017 interview

7.8

De afspraken worden goed nagekomen, ze doen hun best om op tijd te zijn en dat lukt in de meeste gevallen. Ze reageren goed op mijn hulpbelletje. De medische zorg is goed, daar heb ik geen klagen over. De medewerkers zijn goed, ze luisteren naar me. Ze zijn vriendelijk en correct. Alleen als er vreemden zijn die hier niet vast werken dan loopt het contact wel eens wat moeizamer. Ik heb een mooie woning, ik heb alles wat ik nodig heb, met een grote kamer en keukenblok, een aparte slaapkamer. Ze komen een keer per week bij me poetsen, en dat gaat netjes. De kwaliteit van de warme maaltijd wisselt nogal. Ook wordt er weinig georganiseerd voor de bewoners. In het algemeen woon ik hier naar tevredenheid.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Roel Ligthart Bosch.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.