Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen op 9 november 2017 interview

7.7

De afspraken worden goed nagekomen. Ik hoef nauwelijks vervelend lang te wachten. Ze houden rekening met mijn wensen. De medische zorg is goed, de arts is goed en spreekt begrijpelijke taal. En het wordt goed opgevolgd door het personeel. De medewerkers zijn goed, ze gaan netjes met me om, behandelen me vriendelijk en respect. Minder vind ik dat er vaak ander en wisselend personeel is. Bijvoorbeeld uitzendkrachten en stagiaires, die moet je dan iedere keer je verhaal en manier van aanpak opnieuw gaan vertellen. Je merkt dat er een personeelstekort is, maar de bejegening van het personeel is heel goed en ze hebben het beste met me voor. Er wordt goed geluisterd naar me, en er is een goede en open communicatie, met korte lijnen. Ik heb een mooi appartement, met een aparte slaapkamer, en een mooie douche. Het is allemaal mooi en nieuw. Er wordt wekelijks netjes gepoetst. Wat ik mis zijn wat faciliteiten als een winkeltje en gemeenschappelijke ruimte zoals huiskamer of restaurant. Ook is er geen therapie of zijn er geen bewegingsoefeningen meer. Dat is jammer, ook voor de sociale contacten. Ook het warme eten is niet altijd even goed, dat wordt hier door de verzorgsters op de afdeling gekookt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Roel Ligthart Bosch.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.