ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting

Zwanenveld 7380 6538 TN Nijmegen
Deze locatie is onderdeel van ZZG zorggroep

Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen op 9 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers zijn best wel oké. Ze zijn correct. En vriendelijk. Ze zouden iets directer mogen zijn, voor mij. De afspraken komen ze goed na, voor zover het in hun mogelijkheden ligt. Ik ben tevreden over de medische zorg, het contact met de arts. De fysiotherapie is goed. Er wordt goed naar me geluisterd, en vervolgens wordt alles goed opgepakt. Mijn appartement is goed. Van de ene kant is het ruim, ik kan hier goed mijn dingen doen die ik wil. De warme maaltijden zijn goed. Het wonen hier op zich is goed en ik krijg goede zorg, maar het feit blijft dat je afhankelijk bent van de zorg van anderen en daar heb ik wel wat moeite mee.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Roel Ligthart Bosch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.