Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen op 9 november 2017 interview

8.2

De medewerkers zijn goed. Ze doen netjes en keurig hun werk. Ze zijn altijd vriendelijk. Ze komen de afspraken altijd goed na. Als ik tussentijds bel dan reageren ze zo snel mogelijk. Ik krijg hier op tijd de medicatie, dat gaat probleemloos en volgens afspraak. Iedereen staat open voor mijn vragen, en proberen daar naar te handelen voor zover dat in hun mogelijkheden ligt. Mijn woning is prachtig, ik heb veel ruimte om goed uit de voeten te kunnen met de hulpmiddelen. Een aparte slaapkamer en eigen keuken, er wordt wekelijks goed schoongemaakt. Het eten is niet zo best, de warme maaltijden althans. Daar zit niet veel smaak aan. Maar ik woon hier heel goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Roel Ligthart Bosch.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.