Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen op 9 november 2017 interview

7.7

De medewerkers zijn zeer goed. Ze zijn allemaal aardig. Ze hebben het wel vaak druk, dan schiet extra aandacht er bij in. Maar ze proberen alles zo goed mogelijk te doen, en ze proberen ook altijd op tijd te zijn voor de afspraken die gemaakt zijn over de dagelijkse zorg. Ook reageren ze altijd op de bel, maar ook dan moet je wel eens wachten. Ik krijg dagelijks mijn medicijnen op tijd. Als ik iets vraag reageert men goed. Ik heb een fijne woning, groot, ik zit hier lekker vrij, alles is ruim. Het eten is goed. Ook de schoonmaak gebeurt goed. Ik woon hier heel goed, ik wil hier niet meer weg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers.
Met vriendelijke groet, Roel Ligthart Bosch.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.