Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen op 9 november 2017 interview

7.7

Ik heb best wel een groot appartement, en ik vind het heerlijk om hier te wonen. Er is ruimte genoeg om me de rolstoel goed uit de voeten te kunnen. Er wordt wekelijks schoongemaakt. De warme maaltijden worden hier door het personeel gekookt, en daarbij houden ze zoveel mogelijk rekening met de wensen van de bewoners. Het smaakt in de meeste gevallen goed, en we eten gezamenlijk, dat is gezelliger. De medewerkers gaan goed met ons om, als je iets wil weten dan kun je dat gewoon vragen en dan proberen ze dat voor je te regelen. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en netjes in de omgang. De meeste houden zich ook aan de afspraken, soms vragen ze of het iets later of op een ander tijdstip kan. Er wordt ook af en toe een activiteit georganiseerd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen

geplaatst op 13 november 2017

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers. Indien u de genoemde punten in uw toelichting nog wilt bespreken, kunt u contact opnemen met het betreffende team. Met vriendelijke groet, Roel Ligthart Bosch.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.