Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen op 20 maart 2017

9.7

Mijn vader woont sinds een aantal maanden op de Vlechting in Nijmegen Mijn vader heeft een herseneninfarct gehad en kon helaas niet meer thuis wonenOntzettend dankbaar ben ik dat mijn vader op de Vlechting (woonlaag 1) is komen wonenAl het personeel is zeer professioneel ontzettend lief en behulpzaam Ook denken ze altijd met je mee Het is een prachtig complex en mijn vader heeft een mooi eigen appartementjeOok voor mijn moeder die elke dag bij mijn vader te vinden is,is het personeel ontzettend liefAls ik bij mijn vader kom dan kom ik echt thuisIk zou andere mensen dan ook zeker de Vlechting aanraden!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen

geplaatst op 22 maart 2017

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wat fijn dat u ons dit op deze manier laat weten. Wij geven uw complimenten door aan de medewerkers. Afdeling Communicatie

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.