Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen op 10 april 2017

8.5

Onze vader is in augustus 2016 als één van de eerste bewoners in de Vlechting komen wonen. Op 13 januari van dit jaar (2017) is hij helaas, op bijna 93-jarige leeftijd, overleden. Wij moesten de kamer binnen één week ontruimen. Best wel snel eigenlijk, zeker als er nog veel geregeld moet worden. Vervelend is echter dat wij sinds die tijd niets meer van het management van de Vlechting hebben vernomen. Geen eindgesprek, geen bericht, helemaal niets. Onlangs hebben wij gehoord dat er nog post lag en ook die is kennelijk verdwenen, bleek althans bij navraag. Jammer allemaal, want wij hebben verder veel waardering voor de zorg die Pa in de Vlechting gehad heeft. De dames van zijn afdeling hebben geweldig hun best gedaan om de laatste maanden van zijn leven het aangenaam voor hem te maken. Daar heeft ie ook van genoten. Het management mag meer aandacht schenken aan de familie in voornoemde gevallen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting - Nijmegen

geplaatst op 18 april 2017

Dank voor uw positieve woorden over de medewerkers. Wij zullen deze aan hen doorgeven.
We vinden het spijtig dat u ook een minder positieve ervaring heeft. Graag willen wij dit nog met u bespreken. Wij zouden het zeer op prijs stellen als u hiertoe contact opneemt met de manager van De Vlechting, Roel Ligthart Bosch. Dat kan via r.ligthart@zzgzorggroep.nl of 06 301 697 06. Alvast dank.

Bent u of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie De Vlechting? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.