ZZG zorggroep, Woonlocatie Campanula

Barbarastraat 192 6663 ML Lent
Deze locatie is onderdeel van ZZG zorggroep

Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Campanula - Lent op 26 juni 2018 Interview

Mijn moeder heeft een eerste contactpersoon en ik kan teruglezen wat er met mijn moeder aan de hand is. Mocht er iets zijn, dan wordt er gelijk actie op ondernomen. Ik kan ze altijd bellen als ik me ongerust maak. Ze nemen de tijd om het mij uit te leggen. Mijn moeder is beginnend dementerend en ze heeft haar goede en hele slechte dagen. Ze is helemaal enthousiast over de zorg die haar gegeven wordt. De medewerkers zijn allemaal even lief en ze vertrouwd ontzettend op ze. Ze geven haar heel veel aandacht en de nodige uitleg als er iets mocht zijn. Zo nodig, schakelen ze dezelfde dag nog een arts in. Ik vind dit allemaal heel adequaat. Ze wordt heel goed verzorgd in de persoonlijke verzorging en ze houden haar goed in de gaten. Daar heb ik alleen maar lovende woorden over. Ik vind ook dat ze ontzettend opgeknapt is, sinds ze hier woont. Ze geeft zelf aan dat ze het hier goed heeft. Verder organiseren ze veel activiteiten en ze vragen mijn moeder of ze mee wil doen. Als ze geen zin heeft, dan zullen ze haar niet dwingen. Verder is dit een hele kleine woongroep en de buurt wordt betrokken bij de accommodatie. Er komen wel eens schoolkinderen langs of iemand met een hond om te kunnen aaien.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Campanula - Lent

Wat fijn om te lezen dat uw moeder zo op haar plek is bij ons. Het team zal het fantastisch vinden om dit zo terug te horen. Ik geef het snel aan ze door.

Vriendelijke groet,
Ria Rutten, locatiemanager Campanula

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Campanula? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.