Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Juliana - Nijmegen op 21 december 2016 interview

9.7

De artsen die daar rondlopen en verschillende verzorgers zijn zeer accuraat, die geef ik een tien. De verzorging die te maken heeft met medische toestanden, zou verfijnt moeten worden. Ik vind dat ze daar misschien aanpassingen aan moeten doen. Het is meer een tip. Ik ben wel super tevreden. De verzorgers doen het ontzettend goed. Ze hebben mijn moeder goed opgevangen na de verhuizing. Ze zijn vriendelijk, adequaat en zorgzaam. Als er iets met mijn moeder is bellen ze. De verzorgers onderhouden het contact met de familie goed. Afspraken worden in teamverband met de familie gemaakt en dat gaat prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Juliana? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.