Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Juliana - Nijmegen op 19 december 2016 interview

7.8

In het begin waren er wat strubbelingen, maar nu gaat het allemaal goed. De medewerkers gaan goed met mijn man om, ze zijn niet ongeduldig. Ze vragen zo nu en dan aan mijn man om wat huishoudelijke klusjes te doen dat vind hij prettig. De informatie is wat minder, vooral op het gebied van de activiteiten, dat was minimaal maar dat wordt steeds beter. Het huis is in februari 2016 geopend. Het is er mooi. Er wordt wel van de familie verwacht dat er afgestoft wordt. De vloeren, de badkamer en de het keukentje worden wel gedaan door medewerkers van het huis. Ik ben heel blij dat mijn man daar woont.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Juliana? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.