ZZG Zorggroep, Woonlocatie Meerstaete

Don Emanuelstraat 25 6602 GX Wijchen
Deze locatie is onderdeel van ZZG zorggroep

Waardering van ZZG Zorggroep, Woonlocatie Meerstaete - Wijchen op 25 juni 2021

Meerstaete is een prachtig gebouw in het centrum van Wijchen, aan de rand van het Wijchens meer. Het huis beschikt over een prachtig onderhouden binnentuin met een broeikas en kippenloop. Maar het allerbelangrijkst is het personeel van Meerstaete, zij werken met respect, liefde en deskundigheid voor de bewoners en hun familie. Komen afspraken na, werken uitsluitend met goed opgeleide mensen die hart hebben voor hun werk en de zorg voor de oudere mens, en dat ervaar je. Het is een volwaardig deskundig team met daarin zeer ervaren werknemers en frisse, jonge, net afgestudeerde mensen! En niet te vergeten de fijne ondersteuning van vele betrokken vrijwilligers. 4 jaar heeft onze vader in dit huis mogen wonen, en zowel hij als wij, zijn kinderen, hebben het als een fijn thuis ervaren.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG Zorggroep, Woonlocatie Meerstaete - Wijchen

Bedankt voor uw hoge waardering en mooie, lovende woorden voor onze woonlocatie Meerstaete en voor de zorg van onze medewerkers.
Fijn dat u onze zorg voor uw vader zo heeft gewaardeerd.
Ik zorg ervoor dat de medewerkers uit dit team uw bericht ook ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Marja Sasse, locatiemanager Meerstaete.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG Zorggroep, Woonlocatie Meerstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.