Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Terra - Nijmegen op 7 februari 2019

9.2
  • Dementie

Mijn 87-jarige moeder woont nu 7 weken in Terra te Nijmegen. Zij is vergevorderd dement en mijn vader heeft thuis voor haar gezorgd zo goed en zo lang als het ging voor hem.  De verhuizing is voor mijn moeder gemakkelijk geweest omdat zij sinds mei 4 dagen van de dagbesteding van Terra gebruik maakte. De Dames van de verzorging en het huis waren dus niet vreemd voor haar. De dames verzorging zijn erg lief en betrokken en doen echt alles om het alle bewoners naar de zin te maken: - zij hebben kennis van zaken;-goede verzorging, ook qua hygiene-koekje bij de koffie-vers gekookte (hollandse) maaltijden-'s-avonds een drankje voor wie dat wil.De dokter komt een aantal keren per week, de fysio ook. Er komt een tandarts om de monden van de bewoners te controleren en evt. te behandelen.Kortom het is echt een 2e thuis voor mijn moeder en ook voor ons. Wij zijn altijd welkom en nooit teveel.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Terra - Nijmegen

Bedankt voor uw mooie waardering en voor het compliment.
Fijn dat u ons zo uitgebreid informeert over onze zorg.
Wij zullen de medewerkers uit ons team van Terra hierover informeren.

Met vriendelijke groet, Diana van Gogh, Locatiemanager Terra,
ZZG zorggroep.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Terra? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.