Waardering van ZZG zorggroep, Woonlocatie Boszicht - Nijmegen op 16 oktober 2017

9.5

Onze ouders hebben vanaf okt. 2014 op afdeling 3 gewoond, mijn vader is vorig jaar september overleden, mijn moeder afgelopen september. Beiden hebben zij graag op Boszicht gewoond. Mijn vader had veel zorg nodig, die hij optimaal kreeg met liefde en vriendelijkheid. Na de dood van mijn vader was mijn moeder erg eenzaam en ging dementeren, hier werd door de verzorging ook veel aandacht aan besteed. Wij hebben veel contact gehad met de verzorging van afdeling 3, wat voor beide partijen als heel prettig is ervaren. Ook hebben we veel waardering voor de medewerksters van het restaurant, zowel bij de maaltijden als bij het koffiedrinken en bij avondactiviteiten, een en al zorg en vriendelijkheid. Respect hebben we voor de verzorging, die toch met problemen zoals personeelstekort, bezuinigingen, grote werkdruk te maken hebben en dan nog met zoveel zorg en liefde de bewoners omringen. Wij hebben Boszicht als heel fijn ervaren.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonlocatie Boszicht - Nijmegen

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Wij geven deze door aan de betrokken medewerkers.
Met vriendelijke groet, Eric van Pinxteren, locatiemanager Boszicht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonlocatie Boszicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.