Waardering van ZZG zorggroep, Woonzorglocatie Kloostertuin - Groesbeek op 19 mei 2018 interview

7.8

Ik ben tevreden over wat ze doen, ik ben alleen minder tevreden over de tijd die beschikbaar is voor de persoonlijke dingen zoals een wandeling maken met mijn moeder. De medewerkers besteden de tijd die zij hebben goed. De kamer van mijn moeder is groot genoeg en zij heeft een eigen badkamer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis ZZG zorggroep, Woonzorglocatie Kloostertuin - Groesbeek

Bedankt voor uw mooie waardering. Goed dat u meldt dat u moeder graag een wandeling maakt. Wilt u dit ook rechtstreeks aangeven bij een van de woonbegeleiders? We kunnen dan kijken of een vrijwilliger met haar op pad zou kunnen.

Wilma Pouwelse, locatiemanager Kloostertuin

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG zorggroep, Woonzorglocatie Kloostertuin? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.